Pirineus 2020 Valle de Benasque - Cerler - Pagina personal Sebastià Laborda

Viatges
Pirineus 2020
BENASQUE

El dia 21 d'agost, varem fer excursió a la Vall de Benasque, com en totes les vacances la localitat de sortida va ser Erill la Vall, on estavem allotjats. El viatge va estar estretingut i no gaire llarg, lo que ens el va fer molt portador.

Ens varem parar a Les Paules, per visitar el Parc de Les Bruixes, on lloc dins el bosc, on es conmemora la persecució d'unes bruixes en el segle XVII, que van acabar a la foguera. També varem fer una parada als barrancs de Liri, unes caigudes d'aigua, que de ben segur al hivern han dèstar molt mesa interesants que en ple més d'agost, ja que el capdal d'aigua era petit.

Al migdia varem arrivar al poble de Benasque, un lloc en el que no havia estat mai, i que em va semblar molt bonic, i digne de visitar-se, ja que tot i ser un lloc turistic, manté el seu encant de poble de montanya.

Despres de dinar varem a l'estació d'esqui de Cerler, on varem pujar al telecadira del Aneto, que ens va portar fins la cota 2.300 m., des de on es pot observar el pic Aneto, i les seves glaceres.